יום ההולדת של הילדים שלכם מתקרב בצעדי ענק ובגילאים הצעירים הללו ההתרגשות אוחזת בכל בני הבית.

בכל שנה הילדים גדלים, משתנים, מפתיעים ומגלים יכולות חדשות ואתם – שמביטים מהצד בחיוך שמחים לחגוג איתם ועם חבריהם את המאורע המרגש.

השאלה היא איך עושים את זה? איך הופכים את יום ההולדת ליום יוצא דופן? איך משדרגים את המסיבה כך שכל מי שיגיע אליה לא ירצה שהיא תגמר? חברים, בדיוק לשם כך התכנסנו. מייד נציע לכם רעיונות שיהפכו את המסיבה של הילדים לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת.

את המסיבה הזו אף ילד לא ישכח!

ללא מעט מסיבות יום הולדת יש מאפיינים דומים אך הרעיונות עליהם נמליץ יגרמו למסיבה של הילדים שלכם להיות הרבה יותר מדליקה משאר המסיבות.

8 רעיונות שיקפיצו את המסיבה

  1. בחרו נושא – בחירת נושא למסיבה יכולה לשדרג אותה בצורה משמעותית. המסיבה יכולה לעסוק בטבע, ספורט, בעלי חיים, קסמים, תחפושות, יצירה, מאכל אהוב, דמות מוערצת, סרט מהפנט או כל תחום אחר שהילדים שלכם בחרו. מעבר להתלהבות סביב הנושא הילדים שלכם ירגישו שהקשבתם להם ולרצונות שלהם וזוהי המתנה הגדולה ביותר שאפשר לקבל.
  2. בחירת מקום – המקום בו תחגגו את יום ההולדת צריך להתאים למספר המוזמנים, לסוג הפעילות ולמזג האוויר. יום הולדת בבריכה ביום קיץ חם למשל יכול להיות הצלחה מסחררת בעוד בחורף יש לבחור במקום סגור וחמים. אם הפעילות של יום ההולדת מתמקדת ביצירה למשל, יהיה צורך לבחור במקום שמאפשר ריכוז ומכיל מקום להנחת אביזרים וחומרים.
  3. חידונים ופרסים – כל הילדים (למען האמת גם המבוגרים) אוהבים לקבל פרסים ולהוכיח שהם יודעים דבר או שניים על העולם, לכן כדאי לארגן חידונים שמאפשרים לילדים לענות על שאלות כאשר הילדים שהצליחו מקבלים פרס מדליק ומשמח. לא תאמינו עד כמה יכול פרס קטן וחמוד כמו קובייה הונגרית, צמידים, מדבקות מדליקות ורעיונות אחרים לשפר את האווירה. תוכלו לכתוב את החידון יחד עם בעלי השמחה והם יהיו מנחי יום ההולדת.
  4. מתנפחים – קשה לילדים לראות מתקן מתנפח בלי לרוץ אליו בהתלהבות. תוכלו למצוא חברות שמשווקות מתקנים מתנפחים שמתאימים לבני 5 ומעלה. המתנפחים יכניסו אקשן ליום ההולדת ויאפשרו לילדים להוציא אנרגיות, רק זכרו שהחברת המתקנים המתנפחים חייבת לספק הדרכה בנוגע לתפעול ולנפח את המתקן.
  5. מצגת וסרטון – תוכלו להפתיע את מסמרי המסיבה עם מצגת חמודה שמציגה את תמונותיהם. תוכלו להוסיף למצגת גם שיר וכמובן ברכות מהחברים ומהמשפחה. כמו כן, תוכלו לצלם את בני המשפחה כשהם מברכים את הילדים ולהקרין את הסרטון במהלך יום ההולדת.
  6. משהו טעים ומיוחד – דוכן אוכל ייחודי כמו וופל בלגי או פנקייק עם גלידה יגרום לילדים לחייך מאוזן לאוזן – אל תגידו שלא אמרנו לכם! תוכלו להזמין את המאכלים הללו ממגוון חברות קייטרינג איכותיות.
  7. ארגנו קנייה משותפת – במקום שכל ילד יביא מתנה קטנה אפשר לבקש מהמחנכת של הכיתה לבקש מכל הורה לתת סכום סמלי ועם הסכום שהצטבר ללכת לקנות לילד מתנה אחת שהוא באמת רוצה.
  8. עיצוב – בלונים צבעוניים, מפה יפה, פרחים, הזמנות, נצנצים וקישוטים נוספים יכולים להפוך כל חלל למרשים ואסתטי אבל הבעיה היא שהקישוטים הללו מוכרים לכל. שימוש במדבקות ייחודיות שמודבקות על המפה וההזמנות, בלונים עם מדבקות שנושאות את תמונות הילדים, הדבקת מדבקות צבעוניות וייחודיות על הכלים והבקבוקים שנמצאים על שולחן האוכל, שימוש במדבקות קיר יפיפיות ואפשרויות נוספות יעניקו למקום אווירה ייחודית ואישית, תוכלו אפילו להזמין לילדים מדבקות עם שם ולגרום לכל אחד מהם להרגיש מיוחד.

שיהיה לכם יום הולדת שמח!

הרשמה לניוזלטר

הרשמו לניוזלטר שלנו, אנחנו מבטיחים לא להציק ולשלוח רק דברים מגניבים (גם אנחנו שונאים ספאם)